A lot of a day

Känns som jag hunnit med en hel vecka idag. Bland annat har jag lämnat pärlan (bilen) i sjumilaskogen hos robin hood, ne men hos en reparatör. Skadan var MYE värre än väntat. Trist.

På lunchen hade jag och Aifer ett minimöte, jag talade om att jag är en opålitlig liten dam som är rastlös och inte vet vad hon vill göra. Jag planerar en vecka framöver hela tiden och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag har tre jobb, och om man räknar med smyckena vilket jag borde, har jag fyra jobb, plus en hund, och en boyfriend. Tiden räääcker inte till! Men det är svinkul att jobba med så mycket kul!

Ätit mat på Riva med pappa baloo har jag också gjort, lagom till maten kom in fick vi gäster som RONNY, GUD HÖR BÖN, en TANDLÖS FINSLANDSSVENSK DAM. High five! Lyckad kväll.




Är redan sugen på en ny fotodag ihop med Viktoria Greek. Jag och Olivia satt och spånade massa ideér igår, vi är två provocerande kvinnor, så om man drar bort hälften av the drama av allt vi kom på så kan det bli bra ;)



Förlåt för mitt röriga inlägg, ni vet, pratar/skriver först tänker sen! :)


Postat av: Anonym

2011-01-26 @ 21:02:06
Postat av: Viktoria

Oj, min tomma kommentar ovan. Låter superbra att du vill ha en ny fotodag med mig :D, säg bara till när du vill!

2011-01-26 @ 21:03:36
URL: http://viem.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!