Helg

Jävlarn vilken shysst helg jag har haft! Bannemig! Myskväll med Millan i fredags, när millan åkte hem kom bella och sov hos mig. Igår, lördag, så var jag och bella på spa i duveholmsherrgård. Där spenderade vi kvällen med vitt vin och frukter i bubbelpoolen. Min studentpresent utav bellsan! TACK HJÄRTAT! efter det gick vi på statt och det var verkligen svinkul, träffade hur mycket människor som helst som jag inte träffat på länge!
Idag har vi fotograferat hela dagen i duveholms herrgård med Viktoria greek som fotograf och Bella och Olivia som modeller, fyfan vilken sjuk dag med sjuka människor!

Återkommer med bilder! Blev ett rörigt inlägg, förlåt! jag pratar alltid innan jag tänker och det gäller ibland när jag skriver också haah!
KISSES



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!