Kreativa födelsedag

Som sagt är det min lillasysters födelsedag idag, 12 år fyller hon. Åldern då jag själv trodde jag var superkvinnan från venus!
Idag har vi firat med finmiddag i Vingåker och sen tog jag med mig kidet hit (home i la katrineholma), här har vi pärlat pärlplattor och kladdat med naglar. Jag kände för att göra Felicias naglar till Cupcakes och jordgubbar resultatet ser ni nedan!







Tro det eller ej, men de allra flesta som ligger där kommer bli grymma örhängen! Fortsättning följer..

Nu ligger vi i sängen och myser och i morgon väntar en stor förändring för fröken Viberg på salongen!


PUSS *




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!