Helg

Igår jobbade jag några timmar, men de var jättelugnt, vilket var tur för jag var verkligen helt vimsig i skallen o helt utkörd. Efter jobbet gick jag och Bästa Emelie ut och åt lunch o bara pratade i några timmar, de var så skönt att bara prata ur sig! De är något jag verkligen gillar nu för tiden, prata ur sig.. Uh.. Ska bli en bättre människa snart! SNART! :)

Igårkväll var jag med Sara, vi gick ut och åt och shoppade loss inne på ica maxi! Sen efter de gick vi Djulörundan, inte en kotte så långt ögat kunde nå igårkväll på den platsen iallafall haha! Sen satt vi och myste innan jag gick och la mig!

Idag ska vi snart åka till Stockholm, jag max och hans familj, vi ska på fiskpedikyr.. ..Det ska minst sagt bli spännande med tanke på hur rädd jag är om mina fötter, Kittlig som FA-A-N!
Förra onsdagen när jag var i Stockholm så hittade jag ett Odd Molly-Linne på rean på Åhlens, frågan är om det finns kvar och frågan är om det kommer bli mitt idag?





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!