Helg

I helgen har vi faktiskt hunnit med en hel del, i fredags åt jag på Harrys med pappa, farfar och max, - Jag ville gottgöra farfar eftersom jag glömt hans 75-årsdag.. Ursäkten godtogs, tror jag!

I går, lördag, så jobbade jag först i katrineholm till tolv, sen begav jag mig till NON i Norrköping för ca 3 timmars jobb, vi hade killeotjej som kom för att spela på NON, för tredje året i rad på för att berika salongen med lite utav kulturnatten som yrade i Norrköping! Den tjejen, och den killen är såå bra! Gå in på killeotjej.blogspot.com för att lyssna!

Sen på kvällen var det sprudlande 20 års fest för Ellen, det blev både bjuddricka och bjudmat, spel, dans och sång! Kvällen slutade på statt och sen delade jag och Linnea på en kebabpizza, det såg tydligen inte alls kul ut enligt vittnen.


Två av mina närmaste bästa tjejer!










Killeotjej.blogspot.com




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!