Pyssel-Pyssel-Pyssel

Jag har pysslat och pysslat! Det är så förbannat roligt! I förrgår så Pysslade jag och Amnda hela kvällen, båda vi två har verkligen shoppat loss med papper, stämplar och allt annat kul.

Igår kom Millan och Sara över, jag bjöd på köttgryta och bullar! En riktig kvalitéts-kväll! - Jag är en liten periodare hur pass mjuk jag är (haha) Just nu så är jag väldigt mjuk och kärleksfull och känner hela tiden hur mycket jag älskar mina vänner, ni vet när man kommer på sig själv på dagen att sitta och bara vara tacksam över hur fina vänner man har, och det HAR jag verkligen!


Julkort









Tändstickask



Detta inlägg skrevs inte idag, men kom upp idag.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!