Jordbrukets dag

Igår var jag alltså på Jordbrukets dag på Julita gård utanför Katrineholm!
Det blev en dag över förväntan kan man lugnt säga! Felicia, min lillasyster satt och gjorde ansiktsmålningar på alla barnen och jag hade byggt upp ( med god hjälp) en liten "butik" där jag informerade och sålde mina handgjorda smycken. Fick massa god respons hela dagen skapade massa nya kontakter!

Är väldigt stolt över mig själv som gjorde mitt absoluta första smycke för mindre än ett år sedan, och idag har jag massa kunder, ett eget smyckesmärke/företag och kan stå på en hantverksmarknad själv och göra reklam för mig och mina smycken på ett proffsigt vis! Inte illa! Man ska kämpa för det man tycker är roligt, även fast man får många negativa tankar också ifrån människor som inte tror på en. Man ska stå på sig, drömma och skapa!


(ny öronkrok, 130:-)


Fjäderörhänge med färglada fjädrar, passar mig perfekt! ( 89:-)





 

 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!