Midsommar

Min midsommarafton blev jättelugn och jag åkte hem och åt godis framför tv:n när Sara åkte på fest! Kände att min kropp skulle inte må bättre av alkohol nu när jag varit sjuk så länge och fortfarande inte är bra..

Jag jobbade först på dagen, sen skyndade jag mig hem och duschade för att åka till Hulta för att äta midsommarmat och vara med de två bästa familjerna. Jag är så glad att jag får vara en del i familjen Eklund. Vi åt god mat, skrattade myste och hade den bästa midsommarafton man kan önska! Sara har alla snyggbilder men jag tog några, Jag ska bli bättre på att ta bilder har jag lovat nu!







Postat av: M A D E L E I N E ♥

Hej! Jag gillar din sida på facebook och antar att jag är med och tävlar då, men jag förstår inte. Drar du bara en vinnare av de som är med? Hur vet du då vem det är. Lägger du till den som vän på facebook då, eller får man kolla upp själv om man vinner? :)



kram!♥

2011-06-26 @ 10:50:10
URL: http://thisismytimetoshine.blogg.se/
Postat av: Sara

Älskar dig <3

2011-06-26 @ 20:05:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!