Funderingar

Ibland blir jag frustrerad på mig själv, jag stressar väldigt mycket i jobb och smycken ( vilket inte är negativt ) men man blir lite trött då, och då vore det ju bra om man slappnade av resten av tiden och bara var nöjd med det runt omkring mig! NE, nu håller storkokaren Zabina på att göra om hela hemmet, fint blir det men jag blir aldrig nöjd, NÖJD så jag låter bli att möblera om mitt i natten, eller INTE borrar upp hatthyllor, tavlor och diverse mitt i natten!
N Ö J D , Dagens fundering, Kan man bli nöjd?


Igår stannade jag i Norrköping med Linnea, vi tog en sväng till MIO där jag inhandlade lite kuddar, tavla, hatthylla och en filt. När vi var Nöjda (?) där, åkte vi till Longhorn med Viktor, där Max, Adam och Amanda väntade på oss,där tröck vi i oss skitgoda hamburgare! :) Mysiiiiigt tycker jag!


EN LITEN LÅDA JAG HAR GJORT! :)






Postat av: ERIKA EDORSSON

Vilken fin blogg du har :)

2011-10-01 @ 15:56:04
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!