19:e Dec, En morgon : )

Godmorgon!
Idag blev det en hemmadag för mig. Jag ska fixa massa saker jag annars inte hinner med. Dessutom var jag grymt trött. Jag ska försöka hinna med:

  • Göra knäck
  • Gå en låång långis med hundarna
  • Åka ner till frisörsalongen där jag ska praktisera, säga hej och fråga lite..
  • sola
  • damma, ställa fram julsaker
  • Hoppas på att ställa fram granen.

Kan ni förstå att det är den 19:e idag? PÅ MÅNDAG är det JULAFTON!  

Nu ska jag äta varm oboy och mackor! Mhmh!



Postat av: Maria

Okej, men det är väldigt svårt med sånt där. tyvärr

2007-12-19 @ 11:43:51
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!