De tre stekarna och Emma

Nu ligger jag här i min säng och är jättekissnödig. klockan är snart halv elva och jag måste ta hundarna annars dödar mamma mig, det värsta är att det är mörkt ute och kallt... JAG är mörkrädd , okej.. :/ Jag hatar mörker.

på julovet måste jag plugga matte, jag trodde jag skulle göra a kursen innan jul... HAHA. Men kanske kanske kan jag till sportlovet! kanske :) Alla andra får jullov på onsd eller tors och vi får det på fredag? HAALoo


LITE SÅ HÄR ÄR DET FAKTISKT:






vkgk


Postat av: Linnea

HAHAH, Nästrimmer zabbe :D

2007-12-18 @ 23:22:33
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: Emmaaaaaaa

haha! SÖTA

2007-12-18 @ 23:23:10
URL: http://emmaskagerdal.blogg.se
Postat av: Linnea H

Ja jag är stekare, det är bara så, en såndär skogshuggarstekare, nej nu ska jag skjuta ett par ekorrar!

2007-12-19 @ 11:59:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!