Första advent

Jag somnade sent igår.. Gick upp nio i morse ´för att ordna i min adventsljusstake. Så jag åt frukost med tänt ljus♥
Sedan åkte jag, mami och ewa till örebro för att handla julklappar! Jag hittade ganska mycket måste jag säga, lite till mig själv..  ett par skor och en klänning m.m.. Men jag handlade faktiskt mer julklappar än egna saker!!
Jag köpte en klänning till Felicia som hon ska ha i morgon när hon följer med mig till skolan :D hihi.
När mamma och ewa skulle gå och äta så ringde de mig och sa att jag hade en överraskning där,  det var Amanda som var där!! Vilken slump! <3
Nu ska jag faktiskt plugga, DUSCHA, kolla tv och.. mhm så! MYSA MED MINA HUNDAR OCKSÅ!

298691-41     ♥     298691-42



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!