Ja, Måndag

Idag var det egen hårvård(=skönt) Det började sissådär ( AHHHAHA) att jag klippte Emma, sedan färgade vi båda håret. Lite mörkare slingor och under luggen :D Sen färgade vi ögonbryna i panik haha. Våra gulliga lärare bjöd på fika, (jag bjöd faktiskt lite på lussebullar) Tack för det!
Kjell kom till mig också och sa att han också ville ha liten egen hårvård, så då satte jag på en kappa och rakade av allt med Klippmaskinen!
Nu ska jag plugga-plugga-pluggaaa jag är så himla trött!! Men snart kommer ett efterlängtat jullov :)

Vi missade tåget hem med två minuter, fyfan.


Ska jag kanske lägga mellan-dags-rean-pengarna på mp3, mobl och kamera iställer för kläder kanske? Vet inte ens vad jag önskar mig i julklapp, förrutom en juicemaskin!
298691-66





Postat av: Elin

hoho jo nu e han allt de :) men han brukar vara stubbig, det älskar jag och nu pratar vi om ansiktet fortfarande va? hihi

2007-12-11 @ 13:08:36
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!