Julaftonskvällen. :)

Nu är jag helt slut. Det har varit en riktigt bra dag :) pappa och farfar kom förbi en stund runt lunch också :)
I morgon ska vi åka iväg runt elva, vilket betyder att jag måste gå upp tidigt och duscha och så! jag är skittrött
Bimba blev jätteglad över julklapparna, Klara blev typ ännu gladare men hon morrade jättemycket åt bimba, hon är så elak och beter sig som en lite riktig kärring!

Jag fick ett nytt större minneskort idag MEN så funkar inte minneskortläsaren så jag kan inte lägga in bilderna på datan... Jag blir såå jäävla trött. Ska prova sen eller i morgon om det fungerar på min stationära.

Nu ska jag fixa naglarna haha, ska vara fin i morgon :)
Puss


Postat av: Sabine

Hoppas minneskortet börjar funka :)

2007-12-24 @ 23:00:57
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

God Jul :)
Tc.

2007-12-25 @ 09:59:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!