Juldagen.

Hej juldagen :)
Idag ska jag åka till min mormors syster för att träffa lite släkt, nope inte för att fira jul utan för att fira min mormor som fyllde 65 :) Mer mat antar jag, haha det käns fortfarande som om jag ska spricka :) Men trevligt att träffa alla som man inte sett på länge =)

Igår, på Julafton så hände ett litet missöde, som nog händer många djurägare.
Vid julklappsöppningen igårkväll så fick min vovve ett tuggben som hon låg under bordet och gnagde på. En stund efter det så fick mamma tre burkar (MED LOCK) som man kan ha julgodis i och det var det redan i en också, det var italienska marshmallows mamma ställde ner alla burkar på golvet (MED LOCK PÅ) och sen när julklappsutdelningen var slut när vi  skulle packa i hop allt så såg vi att burken med marshmallowsen var helt slut! ALLTSÅ MIN VOVVE BIMBA HADE ÄTIT UPP ALLA!  Hon har mått dåligt hela natten... fy på henne. bara det att hon har väl inte "lärt sig en läxa" av detta, eftersom hon är ju trots allt en hund :)






298691-72



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!