juljuljuljuljuljul

Nu har mamma och jag suttit på golvet och slagit in paket. Min RYYYG. Jag hade inte så mycket paket endå att slå in eftersom jag var ganska tidig med det  i år :) Mest var det faktiskt till Felicia, min käa syster.
Idag när vi var och handlade tänkte jag att jag hade köpt lite saker till pappa, jag hade då bara fixat ett fotoalbum med foton på oss och ett par kalsonger så då köpte jag en tröja i Norrköping, men  sen när jag kom hem kom jag på att jag hade ju köpt snapsglas och fin choklad med! haha.

Jag måste ta kort på vår VACKRA gran med alla alla julklappar under :) MEN, det går ju fan inte att lägga in bilder


Postat av: Linnea

DUKTIG DÅ!

2007-12-22 @ 21:18:38
URL: http://lillix.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!