kalas :)

Igår så ställde jag till med kalas hos mig, LinnéaM har ju fyllt 16 år som ni vet :)

Jag och LinneaH gjorde tårta och toast skagen innan alla kom, vi kom på en annurlunda dukning också, men det dög :)
Jag , Linnea, Emma, Victoria, Linnéa, Malin, Sara och Millan var flickorna.
Lillis fick pruttlera ett linne och lite så, pruttleran var iaf den bästa. Så måste det vara! Eller sanning och konsekvens kortleken?
Grannen kom och klagade och så blev jag jätteorolig och ville bara ha ut alla, så vi gick till Venizia och åt pizza haha, otippat va?
Emma, Malin, victoria, Martin, Kim och jag gick hem sen. Jag och Kim diskade, och Victoria och Malin snarkade, Martin och Kim gick inte förren 4 haha, halv fem somnade jag och Emma och gick upp kl 9.00 blääu. Haha.
Min och Victorias frukost blev varsin cola men varsin chokladbit, jag köpte två chokladbitar...
(Marie vann Idol, ganska bra då får väl Amanda större chans att göra egna låtar, lite som hon vill?  )

Lussebullebak med Familjen nu,

298691-52

298691-50




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!