Lucia

Igår så var det ju Luciavaka, iaf hemma hos mig. Jag och Linneorna drack oss fulla på vin och var fåniga. Haha, det var faktisk rätt kul. Vi åt kinamat vi tre och drack vin eller coca cola till Sara satt bredvid och åt sallad, banan och pluggade haha! =D Sedan fick de för sig att det skulle vara roligt att gå ner på stan, och jag måste säga att KATRINEHOLM SUGER, det är verkligen stendött. Det var inte ens folk på krogen, i Norrköping hörde jag många som skulle Luciavaka., Men katrineholm har väl aldrig hört talas om det... blää.
Sen efter lite småroligeheter så gick vi hem och sov och i morse så tvingade Linnea oss att gå till skolan haha.
"MEN KOM NU DÅ DET ÄR JU JULBORD, så lovade jag Emma att komma" fyy.
Det var dans på gympan också...


Får se ifall jag får ta bussen till sara och kolla bonde.. JAG HATAR VINGÅKER. HATAR.

Jag har inte sett en enda Lucia idag, gud vad tråkigt...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!