MIN FÖRSTA DAG. HAHA vilket minne.

PUH.

jag kom hem för en halvtimme sen kanske efter min kaotiska första dag på salongen!

En senil tant kom med sin dotter som bar pälsmössa, pälströja och pälskappa och barnbarn.
Dottern hade redan klart för sig hur hennes senila mor skulle ha det. Så hon stod och inspekterade varje rörelse jag gjorde och berättade hur jag skulle göra. Sen sa tanten att hon var hungrig så då blåste de iväg genom dörren. Strax efter det kom de tillbaka med en laxpaj, muffins och en daimglass. Tanten åt samtidigt som jag försökte klippa, så kladdade hon ner sig med daimchoklad.

vid det här laget hade dottern och lilla tjejen försvunnit igen efter att ha gett mig instruktioner om hur färgen skulle se ut som hennes mamma skulle få.
Så färgade jag, och senil som tanten var så frågade hon massa gånger om jag skulle färga håret på henne! Haha
iaf så kom dottern igen när jag höll på att skölja färgen och sa att jag skulle rulla spolar också... Vilket jag inte har gjort allsmycket. Så i samma veva så sa hon att hon lämnade lillflickan där med för att hon saknade mormor så mycket (BULLSHIT HAH) men vi sa att vi inte hade tid att passa henne, men kvar blev hon iaf. Och hon skulle gå och kissa, måla....osvosv. När jag nästan var klar med spolarna började tanten sucka högt , så där så man SKA höra och sa att hon ville hem.

Jag kunde ju inte visa  hur det blev eftersom jag skulle inte kunnat tagit kort på henne :)
;D
haha
Usch vilken pers... MEN slutresultatet blev bra.. Efter många om och men. Nu värker ryggen och magen skriker efter mat.


Postat av: Maria

hahahha herre gud!

2007-12-21 @ 19:18:55
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack så mycket! =)
Haha det verkar ha varit en ganska konstig första dag xD

2007-12-21 @ 19:36:34
URL: http://sofialandstrom.blogg.se
Postat av: Nina

hahaha. gud vad jobbigt det lät!

2007-12-21 @ 20:29:32
URL: http://ninablogg.blogg.se
Postat av: Elin

hahah ja vilken roligt första dag måste jag ju säga. nu har jag sovit i någon timma så jag mår prima nu :)

2007-12-21 @ 22:01:24
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Burcu

Svar: Tackar :)
Hahah, låter sjukt läskigt! Nej förstår det :D

2007-12-22 @ 14:28:46
URL: http://burcus.blogg.se
Postat av: Hanna

Fan va jobbig kund, det var ju inte den bästa du kunde ha fått första gången liksom =P Men blev det bra? =)

2007-12-22 @ 19:48:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!