Myys

298691-49Vetni? I måndags var min söta lillasyster med mig hela dagen i skolan för att jag skulle få permanenta henne! Det blev faktiskt väldigt fint. Felicia och jag blev nöjda!

Idag är det självaste Linnéa-dagen, hon fyller 16 år! Jag kom med En vacker ros i hande i morse och sjungde jag må hon leva med den andra Linnea ;) Rosen ligger dock kvar i mitt skåp.
efter lunch i dag så färgade jag och Linnea håret, vi missade både matten och engelskan..:/ Inte så bra va?
Bra blev det iaf.. Sen så bjöd Linnea på tacopaj och Daimtårta. Det var gamla tjejerna som var samlade :D Linnéa, Zabina, Millan och Saara :)
TACK.

Mamma går fortfarande på kryckor och gnäller, fan vad jag hatar att hon går på kryckor och fan vd jag hatar hennes sambo. Så tycker jag det är dumt att skolan har sparat allt till sist på terminen det var inte shysst.. sjukt mycket att plugga.

I helgen... =)=)=)=)

298691-48   298691-46


Postat av: martin

"sjungde", hahaha fy fan vad gulligt

2007-12-07 @ 16:25:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!