Nu är det hjul igen, sa luffarn, låg under tåget.

Alltså jag blir så trött. JAG KAN INTE LADDA UPP BILDER!!!! så funkar inte min minneskortläsare heller.....ÅH så jag kan inte lägga ut bilder någonstans, inte heller kolla på dem :(

ÄSCH, hoppas det funkar snart. Kollat klart på Elf nu, haha den var faktiskt riktigt rolig, eller hur? :)
Jo i morgon tillsamans med drottningen fyller min underbara mormor år, hela 65 år. Vi ska äta julbord på Duwfeholms herrgård i morgon för att fira henne, lite tråkigt med ulbord kanske, men jag ville så gärna det :) Hon kommer få en ny mobil av mamma, (vilket var min idé, så jag atr åt mig lite av äran ;) ) och av mig ett armband med blåa stenar i och en ny skinnplånbok  :)

Förrut idag när jag träffade pappa så såg jag julklappen jag skulle få, och jag önskade mig n juicepress, eller en citruspress av honom. Hah så pekade han på mig och sa: HAHA, DU TRODDE DET VAR EN CITRUSPRESS VA?, haha det är det, 100 % :) MEN, jag kan ju inte bara få det, då blir jag arg. Så jag sa ; pappa, du kommer få massa julklappar av mig, du kommer bli tårögd av en :) haha.. , men det är faktiskt sant :)

MIN NYA TELEFON.iih



Postat av: Sanna

Haha oj vad lite du åt då, själv är jag väldigt matglad så äter hur mycket som helst, haha :)

2007-12-22 @ 23:30:10
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha men det är ju bra att inte äta alltför mycket ;)

2007-12-22 @ 23:52:57
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!