Perfect

Heloo, Idag var det ett fånigt signalfel när vi åkte tåg så jag missade bussen hem med en sekund, så jävla irriterande. Så jag gick och solade istället, upptäckte att jag är torrboll.. Ska smörja in mig lite.
Idag var en såndär rolig och mysig dag i skolan igen, perfekt! Jag trodde jag skulle få åka tåg själv till Skolan men sen kom emma i sista sekund :)
Mamma var nyss i Eskilstuna på sjukhuset och hon får börja gå nuu!!!!! fy vad skönt! I januari kanske hon börjar jobba igen, helt sjukt :D Mamma jobba, kommer inte känna igen mig..

imorgon hörrniiii,då är det den roligaste fredagen, lovar! KALAS.

Ska julpyssla nu med kin lillasysters dyra pyssel, (mormor betalade som vanligt hahah)

gnäll inte på Amanda Jensen, hon är den enda idol jag tyckt om av alla..


Postat av: Elin

ja jag tycker defenitivt att amanda är en stjärna, hon förtjänar dock inte att vinna idol. Amanda kommer att lyckas utan en vinst i idol och jag tror att just vinsten skulle förstöra hennes karriär. Hon ska sjunga något eget. Marie där emot kan nog behöva vinsten för att lyckas, trots att hon har en enorm röst. Tyvärr finns det många röster men inte nog många personligheter..., därav Amanda... Jag tycker verkligen att det låter riktigt förskräckligt många gången men visst ser även jag en stjärna födas. Hon behöver dock jobba väldigt mycket med rösten om hon ska kunna göra en turné. Dock kommer skivan vara svinbra, det tvivlar jag inte på... tekninken finslipar det som inte låter bra.

2007-12-06 @ 18:28:38
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

uppskattar verkligen din åsikt och tycker absolult inte att den e skit utan en väldigt bra åsikt :)

2007-12-06 @ 18:29:09
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!