Premiär för Julkalendern

Nu är jag hemma, snuvigare än någonsin. Jag tror mitt imunförsvar blev väldigt nedsatt av den där långa sjukan jag hade.. Men idag är det första december vilket betyder att det snart är jul och vinter, då ska man vara förkyld!

I morgon kanske vi ska åka till örebro, Ewa och jag. Där ska jag leta massa massa julklappar och kanske shoppa lite också :) På måndag är det skola igen, hoppas jag mår bättre då. för på måndag ska jag nämligen ta med mig min älsklingssyster Felicia till skolan för att permanenta henne! Hon kommer vara jätteglad hela dagen, hon älskar när jag gör saker med henne!

Julkalendern började idag men, smart av mig att sätta på tven för att jag verkligen ville kolla men jag satt vid datorn och gjorde ingenting iaf.. ska iaf ta en choklad ur min chokladkalender nu!

298691-27


Postat av: Lillis

Tss, du kommer tjuväta ur din chokladkalender hela tiden, så chokladbesatt som du är ;D

2007-12-01 @ 20:16:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!