Tomtar och nissor, sagor eller ej?

Godmorgon alla!
Jag ville faktiskt vakna tidigt idag men jag vaknade kvart i elva! Jag vet inte hur det är för er? men för mig är det sent!
Min lillasyster(felicia 9 år) är så rolig hon tror verkligen inte på tomten men hon tror på "tomten" "nissar" eller vad det är som lägger saker i julstrumpan, idag tex så fick hon stimirol av mamma men då sa hon att det tycker hon inte om så hon gick in till mig och la det hos mig och sa; Nu kanske tomten förstår att han ska ge en ny grej.
För tidigare förra veckan så fick hon kinderägg och hon tål inte choklad, då blev hon Jättejätte sur!
Mamma; Men tomten kanske tyckte Zabina också kunde få något, du har ju fått hennes julstrumpa då kan ju ni dela, du får leksaken och zabina chokladen!
Felicia kontrade: MEN MAMMA DU SA ATT TOMTEN VET ALLT, DÅ VET HAN JU INTE ATT JAG ÄR MJÖJKALLERGIKER!

haha hon är så rolig. Igår juste, julkalandern som alla vet s¨å är det ju en flicka med som kan se nissar och tomten för att hon tror på dem, då sa jag till Felicia, men du, då kan inte du se dem? ehm,, NEJ. Felcia; Men inte du heller, Jag; haha jo, jag tror på tomten jag kan se nissor och nissar springa runt ibland. HIHIHIHAhAH, det var roligt


298691-71




Postat av: Elin

vad gulligt... :) Mormor var piggare i går så jag ska ringa och höra hur de e idag. Jobbade igår för att få tankarna på annat. Det var faktist jättekul. Vad hade du för dig?

2007-12-16 @ 13:29:05
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!