Vitt vitt

Nu har jag varit ute på en långpromenad med hundarna, det var jättevitt ute. Dock inte utav snö utan endast av frost. Bimba var lycklig över att få springa lös på åkern och kylan sticker i mig fortfarande. Rödrosig är jag också.
Alltid när man har gått långpromenader med hundarna blir de som galna när de kommer in, de blir jättebusiga och tar tag i deras leksaker som piper och studsar. Det är jättemysigt faktiskt :D

Nu ska jag och mamma skriva julkort, Jag vet att vi är sena. Haha men bättre sent är aldrig!
Sen ska vi baka chokladbollar :)

298691-90


Postat av: kristina

sv: okej :).. Jag måste också komma iform, haha

2007-12-19 @ 16:31:17
URL: http://kristinafurundzic.blogg.se
Postat av: angelica

haha jaa, jag är också sjukt skadeglad :D Ibland lite för mycket antar jag.

2007-12-19 @ 16:35:54
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: Sara

Min bild ju! :D

2007-12-19 @ 21:15:55

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!