Den som ingenting gör får alltid nog med sömn

Idag har varit en hemsk dag, skolmässigt sett.... Alltid roligt att träffa flicksen men annars,,,  två bajsprov i frisör.. Ett hud och hår och ett annat om permanent, jag var helt oförberädd till permanent bara för det var så mycket annat igår, (fick reda på det igår) så, det gick inte så som man ville.. :/

Så jag drar ett streck över detta nu, och fokuserar på det som är kvar... engelskan, svenskan, idrottsprovet och Matteproven..  puuh massa nu bara denna vecka.. :O Mamma bara är hemma hela dagarna ioch för i sig går hon på kryckor men jag skulle gärna byta några veckor med henne, bara vara hemma och sova och vara med mina vovsingar.. I min familj verkar det vara tuffare att vara barn än mamma och vuxen HAHA ;D

Nu ska jag duscha! ( Mina duschdagar förstördes på Gran canaria Emma) ;)
 so long


Postat av: Anna

Haha kul rubrik! Ha en bra kväll...

2007-11-28 @ 18:34:29
URL: http://destinyforfun.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!