Diminutiv


Idag är det fredag och jag trodde att jag skulle känna mig bättre idag, men istället kände jag mig sämre.. blää.
Så.. ..Idag blev en sova-dag och en Idolkväll med Familjen, Oturen är att jag känner migså frisk att jag drack julmust och åt ostbågar. Jag har bara tyckt detta varit äckligt den senaste veckan, jag har levt på billigt citron kolsyrat vatten och piroger.
Idag så duschade jag för imorgon kommer en kär Martin hem till mig, två veckor sen vi sågs tror jag!?
....Nej jag har typ inte duschat alls den senaste veckan!

298691-18

Emma, tack för hjälpen.

Och jag vill tillbaka till civilisationen, SKOLAN. Faktiskt, jag missar sjukt mycket.. :(



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!