Sjukdom kommer snabbt som pilen, men försvinner långsamt som en tråd

..Och idag har Penicillinen verkat! Jag känner mig mycket bättre men fortfarande sjuk. En vecka har jag varit sjuk idag.
Usch jag har ätit så mycket medicin, Penicillin, ögonvatten, ögondroppar, nässpray, panodil, alvedon, Hostmedicin och halstabletter ;) Så här sjuk har jag inte varit sen jag var lilla lilla Zabina.

Idag har jag tagit tag lite lite i skolarbete, men jag har inte varit ute med hundarna än. Men i morgon så!
Alla i min familj har varit sjuka denna vecka helt otroligt, Lasse har halsfluss, mamma förkyld min lilla klara har vetrinären gjort biopsi på så hon har en så här vacker obehaglig tratt runt halsen... Just nu ligger Klara här och gnäller och ylar för att hennes enda riktiga matte är och handlar, mamma alltså... Hon är en sån enmanshund. Löjligt!

Jag missar visningen idag också där massa klasskompisar ska gå och visa upp sig!!!!!! blä.

(EN VECKA OCH TVÅ DAGAR: JAG ÄR PÅ GRAN CANARIA!)


Postat av: Anonym

sjuuukis :) jag kan hjälpa dig med designen :D det var kul :D:D

2007-11-08 @ 19:29:01
URL: http://emmaskagerdal.blogg.se
Postat av: Z

tihi

2007-11-09 @ 21:28:30

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!