Skola torsdag

Ja, det blev inget matteprov och inget hud och hår prov, jag fick visst inte göra det på lektionstid fasst jag var sjuk när de gjorde provet... Inte på rasten heller eftersom de inte hade tid med mig.. :/ 
Redovisningen gick bra med handsvett och allt.. Haha.
Igår så solade jag och idag har jag fått sota för det för jag har brännskada i ansiktet och på rumpan haha!



Iaf... ..när vi åkte hem idag så pratade vi om självmord hela vägen hem på tåget, inte så tyst heller, Och vi skrattade.. ..vilket jävla samtal! Självmord framför tåg b.l.a.

ikväll ska jag plugga och kolla på dubbelavsnitt av Grey's :):):):):)

298691-30



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!