Helg/Kolmården

Kolmården i dag med Martin och hans familj. det regnade och det regnade. Kallt blev det efter en stund och martin lånade inte ut sina vantar till mig så nu kommer jag bli sjuk. Jag fryser faktiskt fortfarande. Jag blir så upprymd varje gång jag ser alla djur, och delfiner.. :) Jag älskar verkligen att se dem ! Alla djur. !!!
Vem vill inte bli delfinskötare när man ser en show?
Men vill inte bara krama om brunbjörnen som sitter på bärget som en riktig nalle?
Vem vill inte krypa in under tassarna på tigern när den ligger där och ser så varm och mysig ut?
Vem kan sluta titta och bli exalterad när små söta apor slänger sig i rep?
vem vill inte döda, utrota alla jävla tjuvskyttar osv osv.. ???



I helgen var det en helg med Martin at my place, vi åt tacos och tjockade oss!
Martin sa att han ville vara nyttig så vi åkte till ica för att handla nyttigheter. Martin köpte faktiskt fem kiwi, men även en ganska stor godispåse (30% less sugar) Than what? Jag handlade iaf en gaila melon och hallondryck!
Martin åt ostbågar, och godis. Kiwi med faktiskt och drack cola :D
vad mysigt vi har haft det

Maybe i'ts love after all.♥

Tack Martin för en underbar helg.







Måndag - Klippa amanda på skolan! Ska bli underbart kul att få umgås med henne en hel dag
Tisdag- Var ska jag sova?  Desperate (martin mönstrar)
Onsdag- var ska jag sova? Grey's
Torsdag- Hinna shoppa lite kanske
Fredag- fest? :)


Postat av: eeeeemmma

jag tycker också om djur :D

2007-10-02 @ 14:50:23
Postat av: Zabinaaaaaaaaaaa

SMART ATT JAG GLÖMDE ATT VI SKULLE FÄRGA HÅRET

2007-10-06 @ 02:29:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!