Nya friska tag

Den 21:a augusti började jag HVFr1a på kungsgårdsgymnasiet i norrköping. Första dagen var förväntansfull och mycket pirrig :)
Men jag fick snart upptäcka en ny skola med nya roliga lärare, bra klasskompisar och bra lektioner. Det mesta är bra, jag har hittat en ny pingla till vän med, Emma. Glad att jag träffat dig :D
Det är så bra att tillochmed min mamma har pratat med en annan mamma om att jag inte ENS klagat över de tidiga mornarna med buss, tåg, buss och de sena kvällarna. Vilket tar på krafterna.

Vi är nu 32 tjejer i vår klass, delad klass är vi endast under datakunskap. Men det är roligt! Vår ena Mentor är också vår engelska lärare och heter Jesper, men han trvis inte med namnet Jesper under enlgelskan därför vill han bli kallas för Jack, ganska roligt. Han är ganska rolig och precis när det gäller läxor och liknande. "500-600 ord, mer eller mindre 20% avdrag från poängen senast 27:sep 22.00"

Som sagt jag trivs grymt bra, jag som var så osäker och hade så mycket ångest att jag nästan kröp in i mig själv och gömde mig.


Värt att nämna

Vi hade programdag en dag som treorna höll i, vi hade en inte allt så vanlig sjukamp, men det blev roligare än man trodde, som med allt. :) Man skulle ta av sig kläderna för att bilda ett så långt "kläd-streck" som möjligt springa/simma i såpa, göra fula grimarser osv. MIN GRUPP VANN :D och vad stolt jag blev =)



Idag klippte jag min docka alldeles för kort, nu vet jag inte hur jag ska bära mig åt, haha jag erbjöd mig köpa ny men Monika sa att jag var duktig och att här skulle inget nytt köpas haha :D tur att man har snälla lärare =)
krya på dig Emma.
och välkommen Linnea :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!