Onsdag

I morse fick jag skjuts till skolan vi tog niotåget det var underbart. Jag kände mig faktiskt utvilad när jag vaknade i morse! Tack.


När jag kom till katrineholm så träffade jag Far min jag sa att jag var hungrig och han sa att vi var tvungna att göra något åt det så han gav mig en McFeast. Haha andra dagen nu. sedan begav vi oss mot Pappa. Han ville att jag skulle klippa honom och det gjorde jag. Det gick bra! Efter det kom farfar upp och ville att jag skulle klippa hans ögonbryn!! Haha, det gjorde jag med! Pappa och farfar är bäst, vi stojjade och skrattade. jag förhörde dem på orden som jag ska ha i morgon på svenskan och jag blev glatt förvånad över deras ordförråd ;)

Pappa sa åt mig att prova några handskar som visst tålde allt sedan tog han fram kniven och tänkte hugga mig. Men jag slängde iväg dem till farfar så han fick prova istället och pappa skar och högg lite och det var som jag anade det gick inte hål. Men farfar sa att det gjorde ont och ´han fick faktiskt en blodblåsa, jag tror pappa högg liiite för hårt!
Pappa har fått nytt jobb nu denna gång ännu längre upp i norge. Vilket betyder ännu hårdare väder och mörkare. Dessutom är det ute i havet..
Jag hoppas vi kommer iväg till Paris, jag vill det!

NU MÅSTE JAG PLUGGA TILL PROVET I MORGON OCH KOLLA PÅ IDOL OCH GREY'S KOMMER ALDRIG HINNA! PANIIK



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!