Onsdag

buss 6.27 tåg 7.27 skola hem 16.00 buss 16.50 hemma 17.26 Jag hatar vingåker om inte min älskade hund var här skulle jag flyttat för länge sen till Norrköping. Skulle vara roligt om vi flyttade till en fyra!
nästan alla tjejer i klassen åt ute idag, gott var det jag åt på thai fast food de andra åt chicken kebab, var väldigt dåligt med plats så jag och Linnea åt ensamma :)

Jag tror vår lärare blev lite sur i morse när vi kom typ en halvtimme försent så hon puttrade in att vi ska ta sju tåget istället, EHM NÄÄÄ, isf skulle min buss gå kl 5.45 aldrig i livet. Livet är väl för kort för att sitta på en jävla buss?

Jag lämnade in min engelska idag, Jesper är så rolig, högst 200 ord. Men jag kom inte med så många... bra eller dåligt vet jag inte än :/
JAG är glad nu för jag gick en långis med Bimba, jag orkar ju :) Braa då mår vi båda lite bättre, nu måste jag väl duscha.

Pussss ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!