Sjuk / Skoltrött?

Jag drömde en mardröm inatt, om min pojkväns pappa, han var galen. det var en konstig och otäck dröm. Jag brukar drömma mardrömmar när jag är sjuk eller mår dåligt så jag är nog båda. Sjuk och skoltrött, mest skoltrött. Nästan alla i min klass är lite små förkylda. Men det brukar vara så när skolan börjar och alla baciller bacillar sig.
Bara för att jag är sjuk så betyder inte det att jag slipper ta ut hundarna, vad skulle de göra utan mig?
Hösten är här, bladen som är kvar på träden är antingen svagt gröna eller gula. Mycker löv ligger på marken och flyger runt. Det är skönt med hösten eftersom luften är så frisk, jag hoppas alla har tänkt på det? Men mörkret och kylan kommer vilket är mindre skönt. Vill ha vinter så jag kan åka skidor och göra snöänglar med folk jag älskar.


Eftersom jag ändå är hemma så ska jag nog börja på min engelska uppsats, den ska bli bäst har jag bestämt.
Borde bada min hund med. Får se.

Idag är det fredag och jag är sönderdelad jag vill ha roligt och glömma allt. I morgon är det en speciell dag, för mig iallafall det är jobbigt. Funderar på att skita i allt och fukusera på något mer viktigt, om jag nu skulle hitta något mer viktigt.


Tänkte lägga till att jag har fått en praktikplats och jag är överlycklig. ↑



Postat av: L

Vi är två om att vara sjuka och skoltrötta.. typ kill meeeeeeeee! puäss

2007-09-14 @ 13:07:08
Postat av: m

tufft att ta bort inlägg

2007-09-14 @ 18:42:31
URL: http://martinalexanderson.blogg.se
Postat av: Zabina

Ja, när man inser att de är dåliga..?

2007-09-14 @ 19:31:03

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!