Skola

298691-10

Kom precis hem hur trött och hungrig som helst. Slängde i mig några vita rostade frallor med mjukost. Bra energi.
 jag ska nämligen plugga, tror jag. tröttis. Vi har Svenskaprov på torsdag. det handlar om ord i rättan tid, det ska bli intressant behöver utöka mitt ordförråt lite :)
Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva om på engelskan, det är lite tråkigt är det.



Inatt så hade jag feber tror jag, jag vaknade flera gånger och typ yrade och svettades. Men sen på morgonen var det bara halsen så jag klädde glatt på mig och begav mig mot bussen halv sju.
Idag var en mycket trevlig dag i skolan. Först shampoonerade vi varrandra, det var hur skönt som helst. Mitt hår är lenare en siden nu :) Sedan skulle vi klippa sax och kam, haha jag orkade verkligen inte försöka och vara petig så jag klippte på och det visade sig vara en ganska bra taktik :D Trevligt att träffa alla goa tjejer i min klass nu efter helgen :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!