Skola

Idag var absolut den värsta dagen hittills. 

Gå upp 5,25 buss 6.27 tåg 7.27. buss till skolan, tåg hem 16.00 buss hem 16.50 hemma 17.30 att pendla suger.

Vi fick lära oss de två sista klippsätten idag, den första ökad längd gick bra men sen när vi skulle klippa uniform så gick det jättedåligt.. Jag var trött, hade mensvärk och hungrig. Usch usch den tröttaste dagen sedan någon gång i nian.. Hoppas att jag är piggare i morgon.

Jag skulle så gärna gåen långis med Bimba nu, men jag vet inte om jag har ork nog mamma säger ju jämt att mina studier ska gå i första hand, men jag vet inte jag...  Jag har ju inte ens ork för något av det käns det som ;)
Nu ska jag alldeles strax gå och äta världens godaste kycklingfilé med ris, då blir min hungriga mage glaaá.


Postat av: LIXX

Pendla is the shit! Not!

2007-09-14 @ 13:09:43

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!