Skolan tisdag

Hej. Mitt internet har varit lite trasigt. Buhä.
Jag fick en mp4 utav mor helt oväntat. TACK.



I helgen så var jag på en väldigt mysig och delikat middag i kolmorden hos Mats, Gisela, kalle och Anna. Martins kusiner, det var väldigt trevligt även lite mer utav släkten var där. Jag älskar Martins släkt den är så extremt mysig.



Idag var det skola, igår var det skola. I söndags var jag med martin, och han övningskörde mig till tåget. Det gick bra. I söndags längtade jag till skolan (dock inte att åka bussochtåg) jag tycker om måndagar man är på vrinnevi hela dagen, äter mikromat och leker med hår :) jag älskar min klass :)
I morgon så får jag en tinytinytiny sovmorgon otrooligt skönt.


Postat av: emmaaaa

hahahaha tiny tiny xD:D

2007-09-26 @ 22:53:29
Postat av: HAhha

kolmorden! hahahah låter som en dålig thriller

2007-10-02 @ 10:07:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!