Tisdag

vaknade 5.25, buss 6.27, vääänta i Katrineholm, 7.27 tåg Norrköping, buss till skolan. tåg hem 16.00. Åt McFeast var hur hungrig som helst, jag ångrar mig inte. Buss hem 16.50 hemma ca 17.30.. Jag är trött.
Skolan var rolig som alltid men jättelång, det kändes som att det aldrig skulle ta slut. Datakunskapen är verkligen långtråkig. Jag gör alltid bort mig på ett eller annat vis när jag är där.
NU har jag börjat litelite på min uppsats det är inte det enklaste. Jag är dålig tror jag, gör mitt bästa iallefall. puh.
Ikväll är jag glad för att ikväll börjar desperate Houswives!! =D Och i morgon har vi sovmorgon :) TACK.

Det är skönt att ligga med datorn på magen och Bimba bredvid mig, på så sätt kan jag plugga och gosa med Bimba samtidigt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!