Underbara onsdagen

Igår kväll såg jag faktiskt fram emot att gå i skolan. Jag trivs så bra med min klass och vad vi gör på lektionerna och tillsamans. Roligast är kanske mattelektionerna med Per :)

Jag fick klippa Lasse nyss. Mamma ville inte att jag skulle klippa bort hans lockar men det råkade jag göra endå tror jag, det blev ganska kort. Det blev som Lasse ville och jag blev nöjd med min klippinsats. när jag nästan var klar så började Bimba spy och gjorde massa konstigheter med halsen. Hon harklar och har sig och jag 'är aningen orolig.. Uh.
I morgon är vi lediga från skolan guuud vad skönt. Så i morgon blir det en pluggdag först och främst, shopping och dusch m.m. Soooova i morgon bitti. (jag ska städa mitt rum också)



Grey's är bäst. BÄST. Desperate med. BÄST


Postat av: ema cp

sötzabiiiiiiiiiiiiiii :D

2007-09-26 @ 22:52:31
URL: http://emmaskagerdal.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!