Upplevelser

Just nu ligger jag i sängen och tänker tänkare. Jag kom på att det är otroligt mycket som har hänt de senaste veckorna.
Men jag har fått massa nya vänner, för alltid kanske det vet jag inte, hoppas på det bästa. Helt otroligt hur roligt man kan ha med folk man bara känt någon vecka vänskapen och gemenskapen är en häftig känsla. Jag är glad att får får känna den.
Jag tycker nog om alla i min klass, Emma, en helt ny underbar vän. Ronja, världens skönaste snällaste människa faktiskt, Men så har vi Helga och Linnea, helt underbara tjejer vi skrattar ofta tillsamans :D Var har ni vari hela mitt liv? och min älskade bästa vän Linnea Malm nying i klassen, men min sedan länge :) Glad för det.

Bort med datorn från knät och gå och sova borde jag göra, men jag borde ringa min pojvän med, Martin. säga godnatt och så. Tycker om honom.


Postat av: L

Indeed!

2007-09-14 @ 13:09:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!