Godmorgon

Idag hade jag en liten sovmorgon för att jag sov hos Sara!image433
Igår kväll tog vi en tripp till vingåker med buss och hem med en blind mormor i snöovädret (!?)
Det har iaf varit mysigt att sova här, älskar hennes säng och familj. :)

Nu ska jag springa ner och äta frukost, sen bär det av mot tåget till Norrköping igen. Ytterligare en lång dag är det idag och jag blir inte piggare och piggare.. 



 


Postat av: Carolina

Nää, jag tänkte jag skulle ha en tävling med mig själv som går ut på att inte svimma en enda gång innan jag dör som hundraåring :D Tycker det ser så läskigt ut...

Stukade foten när jag var ute och sprang i skogen :S Snubblade i en grop haha.

2008-04-09 @ 13:16:34
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: Elin

Skönt med sovmorgon :)

2008-04-10 @ 13:56:12
URL: http://ellee.tjejsajten.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!