Hungrighetskänslan

Jag ringde mamma nyss. De skulle precis åka ifrån Katrineholm. De hade köpt McDonalds. De trycker i sig fett, och jag är avundsjuk. TACK mamma för att du ringde och frågade vad jag ville äta? Bajs Jag är skithungrig.

I går så sov jag hos Sara, vet ni vad vi gjorde? Vi åt räkor, det är såsjukt gott med räkor. Den som säger emot mig kan dö. Sara och jag är två blondiner, jag tror vi njuter av det också. :)

image466




Jag vill ha mat. NU.



Postat av: Ida

ja, de är skitkul med dessa "överskattade" dagar ! man måste f nån speciell dag här och där som man kan känna att blir en rolig avlastning från allt annat ;)

2008-04-28 @ 23:04:03
URL: http://IdaTallhed.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!