Nationellt prov.

Ja då var dagen kommen för det engelska nationella provet.
Jag måste säga att vi fick ett bra ställe att sitta på. Inte dåligt med aulan!
Det gick inge vidare, sjukt okoncentrerad. Jag var trött. BLÄ.

Efter provet fick hela vår klass åka hem, så det blev halv elva tåget hem. I stan mötte jag pappa, vi åt en dagens på stan och sen åkte vihem och hämtade Bimba för att gå en långpromenad i skogen. Det var mer än mysigt i det vackra vårvädret.

Visste ni att Norrköping fick celebert besök i typ tio minuter i morse? Jo den röda mattan var utrullad mot det lilla biogasrullande tåget som skulle ta dem till Linköping. Vet ni vilka det var? Jo KUNGEN; DROTTNINGEN VIKTORIA OCH PARIS från Luxenburg. Vilka stjärnor va.

Jag har iaf sovit nu på eftermiddagen och känner att jag verkligen behöver göra något så jag TRÄNAR!

Se ya! Imorgon är det Fredaaaag


Postat av: The P

Ja, kungen, drottningen och Katrin Schulman var i Norrköping den dagen.

2008-04-20 @ 20:23:14
URL: http://pontusbrynielsson.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!