Oh Romeoo

Hello.

Vet ni vad jag och nästan hela min klass gjorde igår? Vi kollade på Romea och Julia. En teater alltså, det var inte alls bra! fyy och skam! Julias tröja var en "träningströja" hon hade en ful vit balettkjol till den. Jaja det är intekläderna man ska kolla på det är skådespelarna. MEN! I den här teatern förväntar man sig ngt bättre!!
(kolla inte på den ;D )

Efter det så åkte jag och Linnea hem till Malin för att sova till.... ..håll i er... klockan 8.40! Min längsta sovmorgon sen jag började ettan är sju!
Vi fick möta tre underbara katter på köpet när vi kom hem till Mallanbrallan.
Det var de sötaste katterna jag har sett!

TröttZabina tackar för sig och går och lägger sig ADIOS AMIGOS

    image423     image424 
image425


Postat av: Linnéa

Varje måndag har du haft praktik och börjat klockan tio. Lögnarn.

2008-04-03 @ 21:07:16
URL: http://lillix.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!