Tisdag I'm not the one

Hey.
Tisdag:

  • Mycket rolig design på frisör. Dessutom lite missöden där jag för en gång skull inte var inblandad i.
  • Pappa skjutsade hem mig och Linnea till Vingåker i hans nya häftiga bil. Typ 450 år gammal.
  • Tog bort en minifästing på Bimba, vårens första.
  • Tänkt på om att träna...... Kanske är jag för lat.
  • Arg över att min dator är trasig

Jag borde nog ta mig i kragen och åka ner och träna. Min lillasyster är ju och spelar Innebandy.


Turk-Zabbe hääälsar
image436


Postat av: Ewie

sv: du får ha det så kul du med :D

2008-04-15 @ 18:33:40
URL: http://ewiiie.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!