Torsdag. Sunny

Tordag.
Idag så inhandlade jag paket åt Lasse som fyller 45 på lördag. ...därför gick vi även och kollade i affärer på kläder till oss själva med, och just nu när jag inte vill köpa kläder/skor så hittar jag hur mycket som helst! Hur får det vara så? När man vill handla så hittar man aldrig något!

Ikväll ska jag hjälpa min systers klass med sminkningen till deras teater som de ska visa upp ikväll!
Efter det tror jag minsann Sara och Millan kommer hem till mig! :) 

Jag hoppas att solen håller i sig så vi kan mysgrilla! :)
 
image456


Postat av: Sofie

Ja solen är utan tvekan här nu :D Och grillning ska man defintivt unna sig

2008-04-24 @ 17:49:27
URL: http://sofieb.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!