VÅR

Hejsan. 298691-451
298691-454
Vi fick måla hus idag, med tre bara färger.

Idag fungerar mitt internet igen. Jag förstår inte hur det aldrig kan sluta krångla!?!?!

Idag har iaf varit en fantastisk dag, vi har ätit ute i vårsolen. Det är helt underbart!
Eftermiddagen var dock segare. Jag somnade en stund på engelskan, jag vet inte om jag ska säga att det var en powernap för jag är trött som bara den. Jag har nog bara lyckats med en powernap en enda gång...

Nu är det god tid att börja plugga till provet i morgon, massa förkortningar som jag inte trodde jag skulle behöva, men det kanske jag gör? Ni med.. :)

Kan ni te.x.
SIFO, LO, STIM, TCO osv osv...  Det blir att plugga nu


Vårpics

image455   298691-452

         





Postat av: Lisa

Åh, underbart med grymt härligt väder! Fina bilder :) Kul att höra att du har haft en fantastisk dag, samma här kan jag säga! Älskar soolen ;) hihi.

2008-04-23 @ 20:41:17
URL: http://liseen95.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh, underbart med grymt härligt väder! Fina bilder :) Kul att höra att du har haft en fantastisk dag, samma här kan jag säga! Älskar soolen ;) hihi.

2008-04-23 @ 20:42:00
URL: http://liseen95.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!