baskilusker

Jag förvånas alltid av mig själv för att jag har så sjukt lite bacillskräck. Inget kan få mig att bli äcklad när jag äter. Den gången jag var riktigt bakis kanske.. eheh
Lika förvånad blev jag nyss när jag läste i stinas blogg om puderborst-rengörning hur opåverkad jag blev. Jag har haft den i 1 år och onanerat med den och den är aldrig rengjord.

EN sak kan få mig att bli så jävla 'äcklad' / Avtänd, är fula, slappa kalsonger från typ kapphal. MÄRKES killar och de ska vara snygga!!!

Det är kanske dags att tänka på refrängen.


Postat av: Linnéa

so nasty..

2008-08-13 @ 02:07:18
URL: http://lillix.blogg.se/
Postat av: ...

Det finns en viss gräns mellan att vara lite skönt frigjord och bara rent äcklig. Det tippar nästan att du är mer av det andra. Mums!

2008-08-13 @ 11:30:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!