Chill chill promo

Helg.

Mina vänner är inne i stan och super till. Jag är hemma med familjen och hundarna. Planerar att sy in kläder.
Jag har faktiskt gått ner i vikt nu ser jag, när jag sätter påmig gamla kjolar. haha kanske inga andra som ser eftersom det inte är mycket.
Det är väl en fördel med att vara ledsen, man går ner i vikt!

Imorgon ska jag däremot bli full och glad, inte med vilka som helst utan de bästa! Mina älskade NorrpanBor Vickan och Mallan. och det är inte var som helst heller, utan mitt ute i skogen i Rejmyre med MASSA folk. Jag ska lära känna alla har jag och Vickan bestämt :)

Nästa vecka jag bo i uppsala tillsamans med Min syster och mamma. Mamma säger att det är bäst där uppe. Jag ska få vara med och träna i bassängen, prata med en riktig psykolog och slappna av lite.


Var är mitt Linne?


Postat av: Jenny

skitsnyggt linne!

sv: jag bor hemma med päronen. men så fort jag gått ut skolan ska jag försöka skaffa eget :)

2008-08-30 @ 14:34:02
URL: http://pennypie.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!