Dr Jones.

Sista sommarlovsdagen för mig. Min Sambo är och jobbar sista sommarlovsdagen. Duktiiig!

I morgon börjar vi i tvåan, på kungsgårdsgymnasiet. Jag är då inne på andra året i frisörutbildningen. Det känns skönt.
Imorgon ska också jag och Linnea kolla på en förhoppningsvis skitsnygg tvåa i centrum. Om den upplever våra kräsna tonårskrav så flyttar vi snart!

Inatt var Sara, Linnea och Lillis här hos mig, det blev diskussioner och skratt. Lite synd att Lillis glömde sitt smink här då skolan börjar i morgon, kanske ska ge hennes puderborstar en omgång?

Jag kommer sakna sommaren



Postat av: Linnéa

HAHAHAHA LÄGG AV! DON'T YOU DARE! ;) :D

2008-08-18 @ 18:11:51
URL: http://lillix.blogg.se/
Postat av: Åke

Nej men vad snyd om hon Lillis. Att glömma sminket, DAGEN INNAN SKOLAN! Det måste vara jobbigt för henne. Det var lite fräckt det där med borsten måste jag säga!



Keep blogging!

/Åke H

2008-08-18 @ 18:27:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!